.spumeden inciler

.spumeden inciler

25 Kasım 2012 Pazar

Welcome to my purple world ! !: Blogumun 2.yaş çekilişi !

   Beklenen an geldi çattııııı :) Bugün blogum 2.yaşına girdi. Zaman nasıl da çabuk akıp gitmiş değil mi ? ... Bu 2 senede fotoğrafları,yazılarımı geliştirdiğime inanıyorum eski postlarıma bakınca . Beni takip eden,blogumda dolanmaktan keyif alan ve yorumlarıyla yalnız bırakmayan herkese çooooook teşekkür ediyorum ! İzleyicim olur mu,postlarım okunur mu kaygısıyla başladığım blogum bugün buralara geldi :)) 2.yaşta da bir hediye çekilişi olmazsa olmaz dedim sizler için bazı hediyeler seçtim . Hadi bakalım o zaman :

Toptan görünüm :)






Çekilişe katılmak için

Welcome to my purple world ! !: Blogumun 2.yaş çekilişi !

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.